Prix de Suomenhevosliitto-luokkien hakuohjeita päivitetty

Ilahduttavan paljon huomiota saaneeseen Prix de Suomenhevosliitto-palkintotuen hakuohjeita on päivitetty. Jo lähetettyjä hakemuksia ei tarvitse kuitenkaan lähettää uudelleen ellei halua tehdä tarkennuksia tai lisäyksiä hakemukseen. Jatkossa palkintotukien yhteyshenkilönä toimii hallituksen jäsen Heidi Sinda (heidi.sinda@hessitalli.fi).

Suomenhevosliitto tukee suomenhevosen ratsukäyttöä tarjoamalla tavarapalkintotukea (esim. loimet, pokaalit, ruusukkeet) suomenhevosille rajattuihin luokkiin ratsastus- ja valjakkoajokilpailuissa sekä suomenhevosnäyttelyissä. Rahapalkintoja ei toistaiseksi voida tarjota.

• Tuettavia luokkia valitaan hakemusten perusteella enintään kymmenen vuodessa. Vuonna 2013 hakuaikaa ei ole rajattu, mutta lähetäthän hakemuksesi riittävän ajoissa ennen kilpailuja jotta hakemus ehditään käsitellä.
  • Etusijalla tuen saajiksi ovat Suomenhevosliittoon yhteisöjäseninä kuuluvat seurat ja yhdistykset.
  • Kilpailujen jälkeen luokan voittajakuva ja tulokset voi lähettää julkaistavaksi liiton kotisivuilla.

Katso lisätietoja palkintotuista ja hakemisesta Prix de Suomenhevosliiton omalta sivulta.

Advertisements